Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Emeli - 16 oktober 2010 21:03

Usch och fy vilken dag det har varit. Gick upp vid halv 10 idag, för att gå ner till hallen och kolla på "mina" tjejer när dom spelade match. Alltså mitt lag, som jag inte spelar med just nu eftersom jag är gravid. Men som jag kommer börja spela med igen sen när det är dags att ta tillbaka kroppen :)

Det gick inte så bra för dom idag, men helt ärligt så spelade dom bra ibland, men det räkte inte hela vägen. menmen, sånt är livet.

När jag hade kollat klart på den gick jag hem och väckte min älskade. Sedan kom Sara och hämtade mig för att vi skulle åka till den nya hallen och kolla på damerna och herrarna spela match klockan 14 och sedan 16,15. Jag bor kanske 10 gång ifrån den hallen, men Sara erbjöd mig skjuss, och ofta man tackar nej :P haha. Lite slö jag är, jag vet, men det får man vara IBLAND!

Träffade iaf en gammal vän där, pratade lite. det va mycket trevligt :)
Damerna förlorade iaf sin match, jävligt synd för dom spelade jätte bra ibörjan. Herrarna däremot vann sin, och den trodde jag dom skulle förlora. För dom låg under med ganska mycket i början. Men killarna visade vad dom gick för och tog igen det och vann, som sagt. Så det va jätte roligt. Och den känslan i hallen som det är där, det är helt sjuk. Jag ryser fan ;P

Bebis sparkade jätte mycket idag, i övredelen av magen. MYS! H*n har varit väldigt vaken idag, jag har kännt henne mer än vanligt. Kanske för att jag har hållt igång mer idag än vanligt. Jag vet inte. Det jag vet är iaf att jag tyckte om det..hihi

Älsklingen har iaf åkt till Uppsala för att uimgås med lite vänner, så jag sitter här hemma alldeles själv och det suger. Sen blir jag typ deprimerad av att han lämnar mig. Hatar att vara själv. Men jag försöker iaf bita ihop :P

Jag får se till så att han kommer hem tidigt imorgon, så att jag får hela dagen själv med honom imorgon ist :D

Har laddat hem första avsnittet av dansfeber, ska titta vad det är för nåt. Verkar ju skoj, men vi får se. det lär märkas :P haha.

Herrå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards