Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Emeli - 13 oktober 2010 23:04

Åkte med pappa och hans sambo till Norrtälje idag och kollade lite i affärer. Gick in på HM och hittade ett par billiga mammabyxor. Så jag slog till ;P När jag gick in i prov rummet och ska testa dom så vet jag inte vad som händer, men det va ungefär som om jag sträckte mig på ena sidan på magen, för helt plötsligt så kunde jag inte lufta benet utan att det gjorde ont. Jätte obehagligt, nästan så jag började gråta. Men till slut gick det över. Vi va också förbi ÖB och där ligger ju också SKO KANONEN. Så jag gick in på SKO KANONEN för att kolla om en vän jobbade, och det gjorde hon. Så stod och pratade en massa. Har itne träffat henne på många år, så det va trevligt.

Efter det blev det över till min pappas sambos mamma och hämta nå himla skåp som min brorsa skulle ha och så snackade dom såklart en massa skit också :P

Men tillslut kom vi iväg till Knutby och bror min. Elias, min brorson, var fortfarande vaken, så vi myste lite med honom. Han myste med med farfar sin, haha, skulle leka en massa. Satt och pratade en massa strunt där också. När vi sedan skulle åka hem, så fick såklart inte farfar åka för han skulle ju leka med Elias... nawww lillkillen :) men vi kom iväg iaf.
Så nu är jag hemma och har precis kolla på en lägenhet på internet som jag vill ha. Åh vad jag önskar att vi får den, den är perfekt verkligen. Menmen, vi får se. Håller iaf tummarna :)

Nu ska jag kolla lite avsnitt sedan blir det sova. Nattinatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards