Alla inlägg under mars 2010

Av Emeli - 31 mars 2010 18:46

Försökte blogg på bussen idag, via telefonen, men det gick inge vidare. Så fick vänta tills jag kom hem. Jag åkte iaf 8 bussen in till Uppsala idag och gick på kust på Arbetsförmedlingen klockan 10, och sedan på möte med min förmedlare och sedan klockan 14 hade jag arbetsintervju. Det va hemskt. Jag va såå nervös. Usch, menmen. Det gick iaf bra. Han sa att han/dom skulle höra av sig i böejan på nästa vecka. Men dom ringde redan idag, så på tisdag (den 6/4) ska jag på utbildning. Så det känns jätte bra.

Ikväll händer det nog inte så mycket. Kolla någon film, eller nå annant tråkigt typ. Blir sängen tidigt ikväll, för jag är helt slut. Sov dåligt inatt.

Av Emeli - 30 mars 2010 19:19

Sorry att jag itne uppdaterade när jag kom hem från UV igår, men jag va helt slut. Hade ju gått runt på IKEA i flera timmer.. Först åkte vi till World of Sports som hade konkusutförsäljning, eller va de nu va dom kallade de :P Köpte iaf ett par nya handbollskor, en tjocktröja och två par sportBH:ar. Sedan åkte vi som sagt till IKEA i barkarby och där blev det ett skoställ och gardinstänger. När jag sedan kom hem igen så städade vi lite och sedan blev det två filmer. Först kollade vi på FROM PARIS WITH LOVE, jätte bra film. Den andra filmen vi kollade på va THE MAN WHO STARE AT GOATS, jätte konstig men okej film =) Sen vart det att sova.

Hade ställt klockan på 10 imorse men jag va helt död, hörde verkligen ingenting. Så vaknade runt halv 12 tiden av att pappa skickade sms och frågade om vi skulle följa med in till Uppsala. Så v bestämde oss för att göra det. Gick upp och tog en dusch och sedan va vi iväg, typ. Va in på IKEA igen, handlade en taklampa, soptunna, glas och matlådor. Sedan åkte vi till WILLY:S och hanlade massa mat och sådant behövande.
Snart kommer Pappa och hans Sambo över och ska ta en fika och prata lite.

Av Emeli - 29 mars 2010 11:46

Åker iväg till UpplandsVäsby med far och hans sambo nu. Ska kolla på nya handbollskor :)

Av Emeli - 29 mars 2010 11:14

Vaknade av att telefonen ringer, men hann inte svara. Så jag ringer upp nummret och till min förvåning är det jobbet jag sökt. Det är inget speciellt, telefonförsäljare, och jag kommer med säkerhet inte att bli rik på det. Men det är ett jobb och jag behöver pengarna. För alla ni där ute som inte längre bor hemma hos mamma och/eller pappa vet att det är inte lätt att leva på bara ett par tusen i månaden. Och jag har inte äns de. Så på onsdag är det dagen som är dagen D. ^^ Eftersom jag hoppat av skolan och allt de där, så är det ju inte så lätt för mig att få jobb, så jag tar verkligen det jag får =). Nu är jag glad. Detta kan jag nog suga på hela dagen.

Av Emeli - 28 mars 2010 21:47

Har inte gjort någonting roligt alls ikväll. Bara suttit framför datorn och kollat på Cougar Town. Men nu ska jag lägga mig i ett VARMT skönt bad och sedan lägga mig framför tv ett tag. Sedan blir det sova. Natti

Av Emeli - 28 mars 2010 19:55

Cougar Town är jätte rolig. HAHA! Jag kan bara inte sluta skratta när jag ser den serien. HAr sett några avsnitt nu och jag dör alltså :D haha. REKOMMENDERAR STARKT! :D

Älsklingen har gått ner till Konsum för att köpa mango till mig(och snus till honom), visst är han snäll :) världens underbaraste pojk <3

Av Emeli - 28 mars 2010 15:32

åh så är det änligen söndag. Jag tycker om söndagar. För söndagar betyder att man inte behöver göra någonting. Man kan bara vara hemma och kolla på tv, spela spel eller bara mysa med sin flick/pojkvän. Jag ska bara vara hemma idag och inte göra någonting. Mysa med pojkvännen blir det nog och kolla på lite tv eller film. Hockey på tv just nu, så jag får vänta på myset :P. På tal om hockey, DJURGÅRDEN spöade skiten ut Brynäs, och jag gillart. Min pojk gillar det däremot inte. Men vem bryr sig ^^.

Igår låg vi och kollade på massa Bones och Criminal minds avsnitt innan det va dags för sängen. Så himla bra serier.


Av Emeli - 27 mars 2010 20:16

Då har man kommit hem igen. Va ju in till Norrätlje och kollade på Rimbos herrar när dom mötte Eslöv i kval till Allsvenskan. Rimbo låg under med 10-15 i halvtid. Eslöv spelade bra och ledde med 8-9 bollar efter ca 10 minuter in i andra halvlek. Men Rimbo kom igen och vann matchen med 34-31. Oj vilket liv det va i hallen, vilken känsla. Det va riktigt roligt. När vi sedan kom hem till rimbo igen så gick vi och åt på Topkapi, orkade inte ställa mig och göra massa mat när jag kom hem. Så fick bli slö lördag idag :P hihi. Nu ska jag ta det lite lungt och sedan blir det film med älskling.

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards