Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Emeli - 14 oktober 2010 19:58

Jag hörde av mig till vänninan och hon berättade att hon skulle gå till ICA och hämta ut ett paket, så jag bestämde mig för att förlja med. Jag hade ju ändå tankar på att gå ner till KONSUM för att köpa vindruvor, så det vart först en sväng ner till ICA och sedan gick vi förbi KONSUM. Jätte skönt väder va det idag iaf, lite små kyligt men friskt :)

Magen är tung och jag tror det blir ett varmt bad nu, så jag får slappna av lite.

Av Emeli - 14 oktober 2010 17:59

Av Emeli - 14 oktober 2010 17:52

Alltså, jag går in i vecka 30 (29+0) idag. Det känns helt overkligen, helt sjukt ju. Vad tiden går JÄTTE fort egentligen. Snart kommer vårat lilla mirakel vara hos oss. Oj vad vi längtar. Det som gör min lite nervös är att vi inte fixat någonting än, ingen barnvagn, säng eller skötbord. Vi har lite kläder, men det är allt. Känns som om det är dags att gå ut och shoppa lite snart ;) haha.

Men det kommer bli hur bra som helst sedan när jag väl får sätta igång, det är jag helt säker på. Jag har ju mina visioner om hur det ska se ut och vad jag vill ha.

Jag har dessvärre inte gjort någonting alls idag, bara varit hemma. Får se om en vän kommer över ett tag senare, ska smsa henne. hmm, annars är jag helt slut och det känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig nu med de samma. men det år ju såklart inte, klockan är ju bara 18. Det blir nog en sväng ner till konsum och handla vindruvor. Helt besatt :P

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards