Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Emeli - 10 oktober 2010 21:14

Usch, jag tycker typ inte ens att det är kul att skriva blogg längre. Jag vet seriöst inte varför jag har någon. menmen, nu tänkte jag iaf skriva en rad.

I torsdag va det marknad här, men vädret sööög så det va inte så jätte skoj. Regnade och blåste kallt. Men vi gick en stund iaf, jag och älsklingen.

Detta handlade vi:

Langos (ett måste :P)

En body med texten "made by Alexander & Emeli". jätte nööjd :)

marknads godis (såklart)

Korv

Massa strumpor (behövdes)

En väska

En pärla/kula till min läppercing


Sedan tråäffade jag massa folk jag inte träffat på länge, så det va jätte trevligt. Vad som också började i tosdags va samandragningarna. Usch va jag inte tycker om det :P Kändes som man gick runt och spände magen, fast att ajg itne gjorde det :P

Satt hos min pappa och hans sambo igår och kolla på P.S I Love You, och då började det igen. Jobbigt, fick sitta och andas som värsta mongot :p hahaha.

Men nu har det vart ganska lugnt, så det är skönt.
Nej, det blir nog ett varmt bad nu och sedan hoppa ner i sängen och sova. Ska in till Uppsala och jobba imorgon. bara i 2½ timme dessvärre. För klockan 15 ska jag och älsklingen till barnmorskan. Mäta magen, lyssna på miraklet och kolla vikten.

Förresten, idag är det "bara" 80 dagar kvar till BF (beräknad förlossning). Tiden går fort, men jag önskar den kunde gå fortare. Vill ha min bebis i famnen nu. jag vill åka till IKEA någon dag och handla hem skötbord och sådanna nödvändiga saker snart. Än är det inte så bråttom, men skulle känna mig så mycket lugnare. Sen vill jag ju börja fixa och ordna lite, gör det lite bebis mysigt :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards