Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Nu mår jag seriöst psykiskt dåligt,

Av Emeli - 22 september 2010 13:04

Kom i säng jätte sent igår/natt. Men vaknade när älslingen kom hem från jobbet imorse vid halv 8. Gick upp och tog min medicin sedan hoppade jag ner i sängen igen. Älsklingen somnade på 2 sekunder. Som vanligt. Jag vaknade vid 11 tiden igen, men kände att jag kunde faktiskt ligga ett tag till, så somnade om och vaknade tio i tolv. Då gick jag upp, klädde på mig och väckte sedan älsklingen. Stackarn är förskyld och så får han inte sova nåt. Jag börjar också bli förskyld. Kan knappt andas genom ena näsborren :P haha. Jag gick iaf ner till pappa och hans sambo efter jag väckt älskling och hämtade en väska som han skulle få låna av dom, eftersom han åker till Åland idag. Snackade lite skit med pappas sambo, men gick där ifrån ganska på en gång iaf, för dom skulle ut på ärenden. kommer hem och myser lite med älsklingen efter att han packat klart. Vid fem i ett kommer min mamma och hämtar honom. Så nu sitter jag här alldeles själv och mår, seriöst, psykiskt dåligt. Han har vart borta i kanske femton minuter och jag saknar honom så mycket att det gör ont. Började böla på en gång han klev utanför dörren. Jag skyller på graviditeten, att den gör allt mycket värre. menmen, han kommer ju hem på söndag, så jätte länge behöver jag inte vara ifrån honom, men det är ändå tillräckligt för att jag ska gråta.


nej, jag tänker faktiskt ta mitt feta arsle och gå ner till badhuset och simma några längder, känner att det är dags. Ska bara trycka i mig nåt att äta först. Hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emeli - 28 oktober 2010 23:07

haha, nej det är fan i mig sant. men jag tror jag har bestämt mig nu. jag kommer inte blogga här på samma sätt längre. Kan vara så att jag slänger upp något inlägg någon gång, men inte ofta. Så vill ni fortsätta att följa mig och min vardag, gå i...

Av Emeli - 22 oktober 2010 22:27

jag och mitt livs kärlek var in till Uppsala och kollade på bio igår, resident evil after life. Helt okej film, men jag säger ju inte direkt WOW. när vi kommer in i salongen är det tomt, så vi var verkligen jätte först. och det va ganska skönt, med...

Av Emeli - 18 oktober 2010 18:24

det har varit en lång dag idag, men nu är allt över och jag mår bättre. åkte till jobbet med 9 bussen, kände att det började göra lite ont på vänster sida i magen. men försökte att inte tänka så mycket på det, eftersom jag tidigare haft ont. Men nä...

Av Emeli - 16 oktober 2010 21:03

Usch och fy vilken dag det har varit. Gick upp vid halv 10 idag, för att gå ner till hallen och kolla på "mina" tjejer när dom spelade match. Alltså mitt lag, som jag inte spelar med just nu eftersom jag är gravid. Men som jag kommer börja spela med ...

Av Emeli - 15 oktober 2010 14:27


Kortet är taget i vecka 14 (13+5). Nu är jag i vecka 30 (29+1). Vi längtar efter dig, älskade barn.      ...

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards