Alla inlägg den 12 september 2010

Av Emeli - 12 september 2010 00:53

God kväll på er alla.

Jag är helt slut i hela kroppen, vill bara gå och lägga mig. Så jag ska alldeles strax göra det. Tänkte borsta gaddarna och tvätta av mig lite först, och sedan läsa lite innan jag blundar, om jag orkar.
Jag har vart med min pappa och hans sambo och handlat lite kläder idag, det va trevligt. Sedan åkte vi och hälsade på min bror och hans son. Väldens sötaste kille. Faster fick massa mys, så jag är jätte nöjd =) hihi.

Sedan åkte vi hem och jag han pussa ganska lite, men iaf lite på min älskling innna han åkte till jobbet. Sedan gick jag ner till pizzan och åt med pappa och hans sambo. Det va mysigt, vi satt och pratade en massa. När jag sedan kom hem igen, så vart det kolla runt lite på internet och sedan 2 avsnitt av smallville. och nu sitter jag här igen och fösöker skriva nåt vettigt :P haha

Bebis har rört på sig som bara den idag, och det är ju bara så mysigt. Älskar att känna att h*n lever där inne. och det coolaste av allt är ju att rörelserna blir ju bara mer och mer kännbara, eller hur man ska säga. Så himla coolt. Längtar till den 20 september då vi ska tillbaka till barnmorskan och lyssna på miraklets hjärta igen och mäta magen också.. det ska bli så kul :) Sen får man ju se hur mycket jag har gått upp i vikt sedan sist, inte mycket hoppas jag:P hihi


Nej, nu ger jag mig. Godnatt på er <3

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards