Alla inlägg den 21 september 2010

Av Emeli - 21 september 2010 22:41

Godkväll kära läsare x)

Älsklingen ringde och väckte mig imorse ca kvar/tio i åtta för att jag skulle gå ner till husläkaren och ta blodprov, så jag "hoppar" upp ur sägen och går ner. när jag kommer dit är det bara en person före mig, så det går rätt snabbt att komma in. Men såklart så har inte doktorn i Norrtälje skickan in en remis, så måste gå till barnmorskan och få en pappersremis, och det SPÖregnar ute. Inte alls kul, jag va ganska arg och trött då. Men det va bara att pallra sig dit, få pappret och sedan gå tillbaka till husläkarna igen. Som tur är det, är det jätet lugnt så kommer in nästan på en gång. Sjuksöterskan frågar om jag tycker att det är obehaglig, och jag svarar att jag inte alls tycker om att bli stucken i armen. Talar också om att jag har haft tur dom senaste gångerna, att det inte gjort ont. Men självklart, bara för att jag säger så, så gör det ont som fan. (överdriver lite bara) men helt seriöst så gjorde det till och med ont när hon ska ta ut nålen, och det har det ALDRIG gjort tidigare, så jag skulle nog inte ha sagt nåt. haha.

När jag sedan kommer hem igen så är älsklingen, som jobbat 12timmars natt, fortfarande vaken. Så vi hoppa ner i sängen igen, jag va helt slut orkade verkligen inte vara vaken. Ville sova ett tag till.

När jag sedan vakar igen, är klockan ganska mycket. Men jag går iaf upp och äter några mackor och sätter mig sedan vid datorn och leker. Runt halv 4-4 tiden går jag in till älsklingen och väcker honom. Han börjar packa lite och jag börjar med maten, ris och fiskpinnar, sedan åker han till jobbet. Jag går upp och hälsar på Sara, Mattias och deras söta dotter linnéa. Så JÄVLA söt unge det där.
Men jag tror inte att hon gillade mig :p haha. mattias ssatte henne i mitt knä och då bara skrek hon rakt ut. haha. Hon ville till mamma. Sen va hon lite hungrig också, så Sara fixade lite välling. Sen vart hon tyst och så vart det säng dags. hihi.

Sara och jag satt och pratade ganska mycket graviditet medans MAttias satt vid datorn. Sen vid 20 kollade vi såklart på IDOL. Sedan blev det mera prat och lite house i bakrunden. Vid 22 gick jag hem till mig. Ringde älsklingen och pratade en stund med honom, men det va inte länge, eftersom han jobbade hade han inte direkt tid. Imorgon åker han till Åland och fiskar med sina kompisar. Blir borta till söndag. Stackars mig.

nej, nu blir det ett avsnitt Gossip Girl, sedan blir det nog sängen..jätte trött.

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards