Alla inlägg den 29 september 2010

Av Emeli - 29 september 2010 21:57

Det är som vanligt, jag skriver ganska bra i några dagar, sen helt plötsligt slutar det. jag vet inte varför, men jag har inte kännt för att skriva en massa. Så därför det har varit dött här på bloggen.

Jag har ändå inte gjort så mycket intressant dom senaste dagarna, så ni har inte missat nåt :P

Idag var jag in till Norrtälje med Madde och shoppade lite, köpte lite saker till bebeis, mig och älsklingen. Så jag är mycket nöjd :D

Kollade vagn också, men det kändes inte bra. Vill ha älsklingen med mig nästa gång.

Nu sitter jag och väntar på att Idol ska börja igen, så man får veta vilka som är säkrade en plats till fredagsfinalerna :D Idag vare en svårt dag att välja kille, tycker jag. Alla var jätte bra. Men lätt att välja tjej, MINNAH!! ;D

Malin söööög verkligen idag, gillar henne inte i vanliga fall heller. men idag va det förjävligt. Håller lätt med Andreas, vad vare han sa "ett spädbarn med kolik i en mikrofon?" Någonting i den stilen iaf :P hahaha Helt rätt. HON SÖG!

Presentation


Välkommen.
Läs och njut.
Hoppas jag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards